marți, 1 decembrie 2009

E cutremurator...

Intr-o zi, am stat de vorba cu un preot misionar.Din vorba in vorba am ajuns si la problemele tinerilor... ...si mai ales la imensa decadere a lor din prezent... Mi-a povestit parintele ca in Postul Pastelui a fost trimis sa spovedeasca tinerii dintr-un liceu teoretic din Bucuresti care are si clase de generala... Mi-a spus ca au venit sa se spovedeasca la el cam 200 de adolescenti... Din acesti 200 , a dat voie sa se impartaseasca doar la vreo 15-20... De ce credeti ca celorlalti nu le-a dat voie? Pt ca isi incepusera viata sexuala...chestie care pt cei mai multi dintre voi e ceva normal... Din spusele parintelui am aflat ca cel mai mic baiat avea 9 ani...iar cea mai mica fata avea 11 ani... E cutremurator...E anormal... Si nu doar pt ca astia au varste fragede ...ci mai ales pt ca sexul e un pacat mare... Deci chiar daca ai peste 20 de ani si esti student...daca faci sex si nu esti casatorit cu persoana respectiva, tot pacat este...se numeste DESFRANARE...sau CURVIE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu